Foutieve eindafrekeningen E.ON

Zaterdag 1 oktober is in het VARA-programma Kassa gesproken over een foutieve eindafrekening van E.ON. Zoals in deze uitzending aangegeven heeft dit alleen betrekking op de eindafrekeningen van voormalige E.ON klanten die een meter met 4 telwerken hebben en na 1 januari 2016 een eindafrekening van E.ON hebben ontvangen. Bij deze groep kan het voorkomen dat ten onrechte een correctiefactor over de meterstanden elektriciteit is berekend groter of kleiner dan 1. Let op: het gaat dus niet over de correctiefactor over de meterstanden gas.

Op uw eindafrekening in Mijn E.ON kunt u zelf zien of deze foutieve berekening ook bij u heeft plaatsgevonden. Wij bieden hiervoor onze excuses aan en doen er alles aan om deze fout zo snel mogelijk te herstellen. Indien u een foutieve eindafrekening van ons hebt ontvangen, zullen wij binnen 4 weken contact met u opnemen. U hoeft hierover zelf geen contact op te nemen.

Heeft u vragen?

Bekijk hieronder de antwoorden op de veelgestelde vragen. Vindt u hier uw antwoord niet, vul dan het contactformulier op deze pagina in. U ontvangt binnen vijf werkdagen een antwoord op uw vraag.

 

Mail uw vraag naar E.ON

Wij beantwoorden uw bericht zo spoedig mogelijk. Wij streven ernaar uw vraag binnen vijf werkdagen te beantwoorden.

Vragen met een * zijn verplicht

Uw vraag

Onderwerp