Energie

Hoe kiest u uw energie?

Waarom kiest u als particulier voor een bepaald energiebedrijf? Als we naar de talrijke vergelijkingsmodules op het internet kijken, en energie vergelijken, dan speelt de prijs van het energieaanbod de doorslaggevende rol. Niet onbelangrijk natuurlijk, want de Nederlandse energie markt is volop in beweging en wakkere burgers doen betere zaken. E.ON kan u overtuigen met haar prijzen voor gas en elektriciteit, maar zeker ook met andere belangrijke voordelen. Zo vinden wij het zeer belangrijk onze klanten te ondersteunen bij het besparen van energie. Een vlotte en uitgebreide online klantendienstverlening is tevens een speerpunt in onze bedrijfsvoering. Ten slotte vinden wij als energieleverancier het essentieel betrouwbare en duurzame energie aan te bieden.

Bekijk ons aanbod

Daarom kiest u voor energie van E.ON

  1. Voordelige energiecontracten op maat
    De prijs die u betaalt voor uw energie is doorslaggevend in uw beslissing voor een bepaalde stroomleverancier. Maar hoe maken we die complexiteit eenvoudig? E.ON biedt in zijn energie shop een beperkt aantal pakketten aan. Eenvoudig gesteld: u kiest voor een pakket dat continu opzegbaar is of een pakket met looptijd van 1 of 3 jaar, elk met een specifiek en ook helder bijhorend productaanbod. U vergelijkt online deze opties op basis van uw gemiddelde gas- en elektriciteitsverbruik, en met uw persoonlijke gegevens bij de hand kunt u vervolgens uw energie berekenen en welk pakket voor u het voordeligst is.

    U hebt besloten en kiest voor de energie van E.ON? Dan mag u natuurlijk rekenen op een vlotte overstapregeling, die in de markt wordt beoordeeld met een absolute 10! Heeft u een bedrijf? Bekijk hier dan meer informatie over zakelijke energie van E.ON!
  2. Besparingstips op maat
    Wanneer u minder energie verbruikt, betaalt u minder. Logisch toch? Wij helpen u met het verlagen van uw energieverbruik. Maak daarvoor gebruik van onze besparingstips. Speciaal voor onze klanten hebben wij per ruimte in huis een aantal handige tips op een rijtje gezet die u kunt gebruiken om uw energie kWh verbruik te verlagen. Onderzoek toont aan dat alleen al het bewust zijn van uw verbruik er voor zorgt dat u gaat besparen! Dat is nog eens energie met een kado!

    De E.ON energiemaatschappij helpt u inzicht te krijgen in uw verbruik, waar ook uw 'sluipverbruik' onder valt. Vanuit dat inzicht kan u de besparingstips toepassen die u helpen tot wel 30% besparing te realiseren.
  3. Klantenservice, wel zo handig
    Bij E.ON vinden we al onze klanten belangrijk. We zetten dan ook in op een uitgebreid pakket online dienstverlening die u het leven gemakkelijk maken. Het stelt u in staat op het moment dat u wil, op de plek dat u wenst en zonder wachttijden, uw energiezaken te regelen en beheren. Meterstanden, afrekeningen, zelfs klachten worden online behandeld.
  4. Betrouwbare én duurzame energie
    Naast betaalbare energie leveren vindt E.ON het belangrijk dat ons energieaanbod betrouwbaar én duurzaam is. Vandaag kan nog niet alle energie die we nodig hebben, opgewekt worden op een duurzame manier. E.ON zet daarom in op een mix van energieopwekkingsmethoden, maar investeert tegelijkertijd fors in duurzame energietechnologieën zoals zon, wind en biomassa. Het doel is op termijn het groot potentieel van deze en wellicht nieuwe duurzame energietechnologieën volledig te kunnen realiseren.

  

E.ON, uw energieleverancier voor betaalbare, betrouwbare en duurzame energie

E.ON gaat voor en-en: betaalbaarheid, maar ook zekerheid en duurzaamheid. Kortom, wij zorgen voor energie op maat voor onze klanten. Dat is waar het ons om gaat! Ziet u op tegen de overstap? Onze overstapservice wordt beoordeeld door onze klanten met een 10 en wij kunnen snel energie leveren op het door u aangemelde adres. Wordt dus klant bij E.ON, vraag vrijblijvend een adviesgesprek aan of maak gebruik van een aantrekkelijke energie aanbieding!

Contact & Feedback

Hulp nodig?

Vraag over uw aanmelding? Bel GRATIS 0800 0301 op werkdagen 8 - 20 uur.

  • Liever chatten? Oké, start de chat.

    Er is even geen chatmedewerker beschikbaar. Probeer het zo nog eens.

  • Heeft u een servicevraag, bel dan direct met 0900 – 0601 op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur. 

Feedback?

Wat vindt u van onze website?

Geef uw mening