Snel energie leveren

E.ON kan snel energie leveren

Dreigt u afgesloten te worden van gas en elektriciteit? Dan heeft u er misschien al slapeloze nachten door. Het beste is dat u met uw huidige energieleverancier tot een akkoord tracht te komen. Bent u er zeker van dat dat niet lukt? Dan heeft u snel stroom nodig en is het dringend tijd om een spoedaanvraag bij een andere energieleverancier te doen die snel energie kan leveren. Of misschien heeft u wel snel energie nodig omdat u onverwachts gaat verhuizen? In dat geval kunt u een spoedaanvraag bij uw huidige energiebedrijf doen, of nieuwe mogelijkheden zoeken bij een ander bedrijf dat directe energielevering kan verzorgen.

Mocht u zich in een van beide situaties bevinden, dan kan E.ON voor u snel energie leveren. Houd er wel rekening mee dat u een waarborgsom zal moeten betalen bij een dreigende afsluiting van energie omwille van betalingsgeschillen of betalingsachterstanden. Deze waarborgsom is een noodzakelijke voorwaarde om aangesloten te kunnen worden bij uw nieuwe energieleverancier. Heeft u dus een energieleverancier met spoed nodig? Kies voor E.ON!

Hoe verloopt een afsluiting van gas en elektriciteit

Heeft u een betalingsachterstand of –conflict met uw huidige energieleverancier dat niet opgelost geraakt? Uw leverancier kan de overeenkomst dan beëindigen met een bericht einde levering. Binnen de 10 dagen dient u dan actie te ondernemen onder de vorm van een spoedaanvraag voor directe energielevering. Zo voorkomt u dat u zonder gas en stroom komt te zitten. Wanneer u geen actie onderneemt, zal de netbeheerder op de 20e werkdag na het bericht einde levering uw huis afsluiten van gas en stroom.

Direct energielevering? Contacteer onze klantenservice

Het is per energieleverancier afhankelijk hoe lang het duurt voordat de aanvraag is verwerkt en het nieuwe energiecontract ingaat bij snel energie leveren. In Nederland gebeurt dit tussen de 2 werkdagen en 6 weken. Energie leveren in 3 dagen? Dat is mogelijk bij E.ON. Contacteer hiervoor onze klantenservice en vraag duidelijk naar een zo kort mogelijke leverdatum en welke datum u kan verwachten. Kijk ook goed na of u vooraf een voorafbetaling en/of borg moet betalen. Bij E.ON betaalt u € 400 borg per product (gas of elektriciteit) dat uw wenst aan te sluiten. Zo zijn wij als energieleverancier zeker dat we betaald worden voor de producten die we leveren. De klantenservice kan u verder helpen met uw praktische vragen.

Energie leveren zonder borg aan klanten die betalingsachterstanden of betalingsgeschillen hebben bij andere energieleveranciers doet E.ON in principe niet. Heeft u betalingsachterstanden of betalingsgeschillen bij andere energieleveranciers en wenst u snel energie zonder bkr controle, vermeld dit dan duidelijk bij uw contact met onze klantenservice.

Bij E.ON weet u dat uw energie goed geregeld is

E.ON is niet alleen een bedrijf dat snel energie leveren kan tegen een betaalbare prijs. U kan er ook zeker van zijn dat uw energie goed geregeld is. Net zoals onze directe energielevering en het direct leveren van stroom is ook de rest van onze klantenservice goed geregeld: duidelijkheid over de kosten, eerlijkheid in advies en betrouwbaarheid van de afspraken. Service, dat is voor ons een pro-actieve houding met oog voor de persoonlijke situatie van onze klanten.

E.ON kijkt op dezelfde manier naar de maatschappij en de wereld rondom het bedrijf. Pro-actief en met een blik op de toekomst. En deze toekomst zal groen zijn. Daarom levert E.ON aan particulieren en kleinzakelijke klanten enkel groene stroom. Die is afkomstig van Nederlandse wind-, biomassa- en zonne-energie en van Europese windenergie en waterkracht. U betaalt hier als klant geen euro meer voor dan de gewone ‘grijze’ energie. Tenslotte spant E.ON zich ook in om de klanten te helpen minder stroom en gas te verbruiken. Want minder verbruiken = een lagere energiefactuur = beter voor de aarde. Samen maken we besparen leuk. Ga zelf op zoek naar waar u in huis of tuin kunt besparen en vraag energie aan bij E.ON!