Stroom en gas

Klant worden, hoe werkt het?

Klik op een stap voor meer informatie

Bevestiging van uw aanmelding

U ontvangt per post of e-mail een contractbevestiging. Hierin staan de gegevens die wij van u hebben ontvangen. Wilt u controleren of alles klopt? Wij gebruiken deze gegevens namelijk om uw overstap zo soepel mogelijk te laten verlopen.

14 dagen bedenktijd

Op moment dat u de contractbevestiging thuis heeft ontvangen heeft u nog steeds 14 dagen bedenktijd. 

Uw contract wordt opgezegd

Uw huidige contract wordt door ons opgezegd. Hier merkt u niets van: tijdens uw overstap verandert er niets voor u. Uw energielevering gaat gewoon door.

Meterstanden doorgeven

Zodra we zeker weten dat alles klopt en dat u klant bij ons wordt, sturen we het meterstandenformulier naar u toe. Uw meterstanden zijn belangrijk voor een correcte afrekening aan het eind van het jaar. Heeft u een slimme meter? Dan hoeft u niets te doen. Wij lezen uw meter op afstand uit.

Welkom bij E.ON

Nadat we uw meterstanden hebben ontvangen, hebben wij nog vijf dagen nodig om uw overstap af te ronden. Als alles is geregeld ontvangt u uw definitief vastgestelde termijnbedrag. We starten met de energielevering. Vanaf dit moment heeft u ook toegang tot Mijn E.ON.

- +
Contact & Feedback

Hulp nodig?

Heeft u een vraag over uw aanmelding? Bel GRATIS 0800-0301, op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur. 

  • Liever chatten? We zitten er klaar voor. Start de chat.

    Er is even geen chatmedewerker beschikbaar.

  • Heeft u een servicevraag, bel dan direct met 0900 – 0601 (uw gebruikelijke belkosten) op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur. 

Feedback geven

Wat vindt u van onze website?

Geef uw mening