Wij betalen uw opzegvergoeding

Heeft u een energiecontract voor een bepaalde tijd afgesloten, maar wilt u al eerder overstappen naar E.ON? Dan moet u wellicht een opzegvergoeding betalen bij uw huidige leverancier.

Maakt u zich hierover geen zorgen. Wij vinden het belangrijk dat u zich welkom voelt bij E.ON, daarom vergoeden wij een eventuele opzegvergoeding tot € 250,-. Dit is het wettelijke maximum bedrag voor consumenten. De hoogte van de vergoeding benoemen we in de productvoorwaarden van het betreffende contract.

Uitzonderingen

Er zijn echter een aantal uitzonderingen: als u via een vergelijkingssite naar ons overstapt, vergoeden wij uw boete niet. Meestal ontvangt u dan al een welkomstpremie. En als u gebruikmaakt van een van onze contracten waar géén vaste leveringskosten berekend worden, kunnen wij een opzegvergoeding ook niet vergoeden. Ook als u overstapt via een veiling, vergoeden wij meestal niet de opzegvergoeding; lees altijd goed de specifieke productvoorwaarden.

Opzegvergoeding declareren

Wilt u uw opzegvergoeding declareren? Stuur dan een e-mail met een kopie van uw factuur met daarop de boete vermeld. Of per post naar:

E.ON Benelux
Afdeling Klantenservice
Antwoordnummer 10018
5600 VB Eindhoven

Vergeet niet om uw rekeningnummer in uw e-mail of brief te vermelden, zodat wij het bedrag naar het juiste rekeningnummer kunnen overmaken. Uiterlijk drie weken nadat wij alle gegevens van u hebben ontvangen, maken wij het bedrag aan u over.

Heeft u nog vragen? Stuur ons dan een bericht of bel gratis naar onze OverstapService via 0800 - 0301. Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur.

Stap nu over

 

- +
Contact & Feedback

Hulp nodig?

 Heeft u een vraag over uw aanmelding? Bel GRATIS 0800-0301, op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur. 

  • Liever chatten? We zitten er klaar voor. Start de chat.

    Er is even geen chatmedewerker beschikbaar.

  • U kunt ons ook bereiken via social media.

    FacebookTwitter

Feedback geven

Wat vindt u van onze website?

Geef uw mening