Contractovername of naamswijziging

Wilt u een contract (laten) overnemen of wilt u de tenaamstelling op het contract wijzigen?

Indien u wilt dat wij uw aansluitingen opnieuw aanmelden (inhuizen) bij de netbeheerder onder een nieuwe naam, moet er een officiële contractovername plaatsvinden. Dit omdat er een nieuwe entiteit aansprakelijk wordt voor de levering van gas en elektra.

Dit formulier dient door zowel de oude als nieuwe partij ondertekend te worden en naar E.ON geretourneerd te worden. Een naamswijziging/contractovername kan niet met terugwerkende kracht worden verwerkt en zal pas van kracht zijn zodra E.ON het ondertekende formulier verwerkt heeft. De meterstanden ten tijde van de overdracht kunnen op dit formulier worden ingevuld. Deze standen gebruiken wij vervolgens voor het opmaken van de eindafrekening onder de oude tenaamstelling.

Download formulier contractovername of naamswijziging (docx)

- +
Contact & Feedback

Vragen?

Heeft u een vraag of hulp nodig? Wij helpen u graag. Neem gerust contact met ons op.

  • Wilt een vraag stellen via chat?
    Start de chat.

    Onze excuses, er is nu geen chatmedewerker beschikbaar.

  • Bel 040 - 257 76 00

    Bereikbaar op werkdagen
    van 08.30 tot 17.00 uur.

Feedback

Wat vindt u van onze website?

Geef uw mening