Wat gebeurt er na uw aanmelding?
Offerte behandeling
Via het offerteformulier vult u uw gegevens in. U ontvangt direct een bevestiging van de aanvraag. Wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op en komen met een voorstel wat aansluit op uw wensen.
Wanneer we tot overeenstemming zijn gekomen stuurt u het contract getekend terug.
Bevestiging
Nadat wij het getekende contract hebben ontvangen ontvangt u binnen enkele dagen per post een contractbevestiging. Vanaf dat moment heeft u 14 dagen de tijd om eventuele wijzigingen door te geven of uw overstap stop te zetten. Bel in dat geval dan met onze OverstapService op 040-257 77 25.
Doorgeven meterstanden
Indien alle gegevens correct zijn en de overstap is bevestigd, wordt een meterstandenformulier naar u toegestuurd. Op basis van de meterstanden die u doorgeeft, wordt uw verbruik geschat.
Start levering
Nadat we uw meterstanden hebben ontvangen, hebben wij nog vijf dagen nodig om uw overstap af te ronden. Als alles is geregeld ontvangt u het definitief vastgestelde voorschotbedrag. Dit berekenen we aan de hand van gegevens van uw netbeheerder en uw meterstanden. Facturen ontvangt u vanaf dit moment van ons en niet meer van uw oude leverancier.