Offerte aanvragen

Vraag hier een offerte aan voor uw onderneming. We kijken naar uw jaarlijks verbruik. En uw toekomst. Of u plannen heeft om uit te breiden of meerdere werklocaties heeft. Op basis hiervan maken we voor u een aanbod op maat.

Vragen met een * zijn verplicht

Ik wil een offerte voor

Geef uw voorkeur aan. In het adviesgesprek kunt u dit altijd nog wijzigen.
Geef uw voorkeur aan. In het adviesgesprek kunt u dit altijd nog wijzigen.



Mijn verbruik per jaar is

Dit is indicatief en niet verplicht.
Dit is indicatief en niet verplicht.

Door te klikken op 'Vraag offerte aan', geeft u E.ON toestemming om uw aansluitgegevens uit het C-AR op te vragen en te gebruiken. 

Wat gebeurt er na uw aanmelding?

Offerte behandeling

Via het offerteformulier vult u uw gegevens in. U ontvangt direct een bevestiging van de aanvraag. Wij nemen binnen drie werkdagen contact met u op en komen met een voorstel wat aansluit op uw wensen.
Wanneer we tot overeenstemming zijn gekomen stuurt u het contract getekend terug.

Bevestiging

Nadat wij het getekende contract hebben ontvangen ontvangt u binnen enkele dagen per post een contractbevestiging. Vanaf dat moment heeft u 14 dagen de tijd om eventuele wijzigingen door te geven of uw overstap stop te zetten. Bel in dat geval dan met onze OverstapService op 040-257 77 25.

Doorgeven meterstanden

Indien alle gegevens correct zijn en de overstap is bevestigd, wordt een meterstandenformulier naar u toegestuurd. Op basis van de meterstanden die u doorgeeft, wordt uw verbruik geschat.

Start levering

Nadat we uw meterstanden hebben ontvangen, hebben wij nog vijf dagen nodig om uw overstap af te ronden. Als alles is geregeld ontvangt u het definitief vastgestelde voorschotbedrag. Dit berekenen we aan de hand van gegevens van uw netbeheerder en uw meterstanden. Facturen ontvangt u vanaf dit moment van ons en niet meer van uw oude leverancier.