Uw gegevens wijzigen

Is er iets in uw werksituatie veranderd? Geef het dan door aan ons. Want verandering bij u op de zaak, betekent vaak verandering in uw energieverbruik.

U heeft extra personeel aangenomen, er is een uitbouw van uw bedrijfspand geweest, of in mindere tijden en uw bedrijfsomvang is geslonken. Verander dan uw contract mee. Veel energiezaken regelt u eenvoudig zelf via Mijn E.ON. 

Wat kan u zoal via Mijn E.ON regelen?

  • U kunt uw bedrijfsgevens inzien
  • Uw huidige contractgegevens per aansluiting inzien inclusief prijzen
  • Contractgegevens uit het verleden inzien
  • Offertes aanvragen via het portaal
  • Factuurstructuur inzien (welke aansluitingen vallen onder welke verzamelfactuur)
  • Factuur en correspondentie adres wijzigen
  • Automatische incasso aanvragen
  • Contact opnemen via het portaal met de klantenservice
  • Direct inzien wie uw accountmanager is met zijn/haar contactgegevens erbij (indien van toepassing)
  • Het portaal is in Nederlands of Engels te gebruiken

Wijzig uw gegevens via Mijn E.ON

Uw verhuizing doorgeven

Uw energiecontract is persoonsgebonden en niet gekoppeld aan uw adres. Dus als u verhuist, dan verhuizen wij mee! Geef het wel tijdig aan ons door. Dat kan eenvoudig via Mijn E.ON.

Verhuizing van uw energiecontract gaat als volgt:

Stap 1:
Geef uw verhuizing minimaal 10, maximaal 45 dagen voor de sleuteloverdracht door aan E.ON. U ontvangt vervolgens twee meterstandenformulieren, één voor uw oude adres en één voor uw nieuwe adres.

Stap 2:
Bepaal, indien mogelijk samen met de vorige bewoner, de overdrachtsdatum van uw nieuwe woning. Zo weet u zeker dat de energiecontracten gelijk over gaan.

Stap 3:
Bij de sleuteloverdracht vult u voor elk adres een meterstandenkaart in. Heeft u een slimme meter? Dan hoeft u niets te doen. Wij lezen uw meter op afstand uit.

Stap 4:
Stuur de meterstanden naar E.ON. Het retouradres staat op de meterstandenkaart. U kunt uw meterstanden ook via telefoon, website en Mijn E.ON aan ons doorgeven.

Wilt u iemand anders machtigen?

U kunt als contractant een persoon machtigen om namens u informatie over uw leveringscontract op te vragen. Vul hiervoor onderstaand formulier in (Machtiging niet-contractant) en stuur het ondertekend naar ons. Daarna verwerken wij de gegevens in onze administratie en ontvangt u een bevestiging van uw machtiging.

Download machtigingsformulier (PDF)

- +