Opzeggen hoeft niet beter te zijn

Wat jammer dat u overweegt uw contract bij E.ON op te zeggen. Maar opzeggen hoeft niet altijd beter te zijn. In sommige gevallen is opzeggen heel begrijpelijk:

  • U gaat emigreren naar het buitenland. 
  • U gaat samenwonen of bij iemand anders inwonen. Slechts 1 contract is nog nodig op het nieuwe adres.
  • U wilt het overlijden van de contractant doorgeven. Een contractovername is eventueel ook mogelijk. 

U kunt in deze gevallen het beste contact opnemen met onze klantenservice voor advies. Zij helpen u graag verder. Bel 040-257 77 25, op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur.

Wilt u overstappen naar een andere leverancier?

Natuurlijk vinden wij dat niet leuk. Zo'n 15% van Nederland switch van leverancier. Maar als ook u besluit te vertrekken, dan helpen wij u graag! Wie weet mogen wij u volgend jaar weer verwelkomen, met een interessant nieuw aanbod.

Wij gaan het u daarom niet moeilijk maken als u uw contract wilt beëindigen. Maar bij opzeggen komt wel veel kijken. Uiteraard willen we een correcte eindnota kunnen sturen, etc. Wij helpen u daarom graag persoonlijk, op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur.

Bel onze Klantenservice op 040-257 77 25

 

Tom Verbeek
switcht elk jaar van energieleverancier

Zelfs als je vertrekt helpen ze je bij E.ON zo goed mogelijk. Ik vind dat klasse!

Een interessant aanbod ontvangen van een andere leverancier?

Om goed te kunnen vergelijken, kunnen we een verlengingsaanbod op maat samenstellen voor u. Wellicht maakt u toch de keus om langer bij E.ON te blijven. Dat scheelt weer een hoop gedoe! Laat uw gegevens achter, dan mailen we u direct een persoonlijke aanbieding. We bellen u tevens om dit voorstel te bespreken. 

- +