Een klacht indienen bij E.ON

Een klacht lossen wij graag samen met u op. Heeft u een klacht, dan kunt u die via onderstaand formulier aan ons doorgeven. Vul de velden zo compleet mogelijk in en druk op ‘Versturen’. Wij beantwoorden uw bericht zo spoedig mogelijk. Wij streven ernaar uw klacht binnen 5 werkdagen op te lossen.

Wilt u uw klacht liever telefonisch bespreken? Bel dan met onze klantenservice 0900-0601 (uw gebruikelijke belkosten).

Vragen met een * zijn verplicht

Uw klacht

Onderwerp

 

- +
Contact & Feedback

Hulp nodig?

Neem contact op via 0900 – 0601 (uw gebruikelijke belkosten). Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur. 

  • Liever chatten? We zitten er klaar voor. Start de chat.

    Er is even geen chatmedewerker beschikbaar.

  • U kunt ons ook bereiken via social media.

    FacebookTwitter

Feedback geven

Wat vindt u van onze website?

Geef uw mening