Uw meterstanden

Het doorgeven van uw meterstanden is belangrijk. Niet alleen voor een correcte jaarafrekening hebben wij deze nodig, maar wij gebruiken deze standen ook als beginstand voor uw energiecontract.

U kunt uw meterstanden doorgeven via Mijn E.ON of via onderstaand formulier. Het aflezen van uw meterstanden is afhankelijk van uw type meter. Download de instructiekaart voor de volledige uitleg. Instructiekaart voor uitlezen van uw meter

U hoeft uw meterstanden alleen aan ons door te geven, wanneer u per post of e-mail een verzoek ontvangt. Hierop staat een opnamenummer, dit heeft u nodig om uw standen door te geven.

Heeft u een slimme meter? Dan hoeft u uw meterstanden niet door te geven. Uw netbeheerder leest uw slimme meter op afstand uit en geeft deze aan ons door. Als u klant bij ons bent en u heeft een slimme meter, dan ontvangt u van ons elke 2 maanden een overzicht met verbruik en indicatieve kosten (VKO).

Staat uw antwoord er niet bij?

Neem contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag.

Stuur een bericht

- +
Contact & Feedback

Hulp nodig?

Heeft u een vraag over uw aanmelding? Bel GRATIS 0800-0301, op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur. 

  • Liever chatten? We zitten er klaar voor. Start de chat.

    Er is even geen chatmedewerker beschikbaar.

  • Heeft u een servicevraag, bel dan direct met 0900 – 0601 (uw gebruikelijke belkosten) op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur. 

Feedback geven

Wat vindt u van onze website?

Geef uw mening