Uw gegevens wijzigen

Is er iets in uw woonsituatie veranderd? Geef het dan door aan ons. Want verandering bij u thuis, betekent vaak verandering in uw energieverbruik.

Als bijvoorbeeld uw kind uit huis gaat, uw partner komt te overlijden, of er komt een baby bij. Verander dan uw contract mee. Veel energiezaken regelt u eenvoudig zelf via Mijn E.ON. Anders helpen wij u graag verder, via de telefoon, e-mail of zelfs social media. 

Wat kan u zoal via Mijn E.ON wijzigen?

  • U heeft een nieuwe cv-installatie, dan stookt u minder. Uw termijnbedrag kan dan gerust omlaag.
  • U verwacht een kindje. Wat een rijkdom! Ook uw wasmachine, droger en magnetron zullen overuren draaien. U doet er verstandig aan om uw termijnbedrag iets op te hogen. Zo voorkomt u verrassingen aan het einde van het jaar.
  • Uw contactgegevens wilt u wijzigen, want u heeft een nieuw e-mailadres.
  • U gaat verhuizen? Geef dat eenvoudig door via Mijn E.ON

Wijzig uw gegevens via Mijn E.ON

Uw verhuizing doorgeven

Uw energiecontract is persoonsgebonden en niet gekoppeld aan uw adres. Dus als u verhuist, dan verhuizen wij mee! Geef het wel tijdig aan ons door. Dat kan eenvoudig via Mijn E.ON.

Verhuizing van uw energiecontract gaat als volgt:

Stap 1:
Geef uw verhuizing minimaal 10, maximaal 45 dagen voor de sleuteloverdracht door aan E.ON. U ontvangt vervolgens twee meterstandenformulieren, één voor uw oude adres en één voor uw nieuwe adres.

Stap 2:
Bepaal, indien mogelijk samen met de vorige bewoner, de overdrachtsdatum van uw nieuwe woning. Zo weet u zeker dat de energiecontracten gelijk over gaan.

Stap 3:
Bij de sleuteloverdracht vult u voor elk adres een meterstandenkaart in. Heeft u een slimme meter? Dan hoeft u niets te doen. Wij lezen uw meter op afstand uit.

Stap 4:
Stuur de meterstanden naar E.ON. Het retouradres staat op de meterstandenkaart. U kunt uw meterstanden ook via telefoon, website en Mijn E.ON aan ons doorgeven.

 

 

 

Wilt u iemand machtigen?

U kunt als contractant een persoon machtigen om namens u informatie over uw leveringscontract op te vragen. Vul hiervoor onderstaand formulier in (Machtiging niet-contractant) en stuur het ondertekend naar ons. Daarna verwerken wij de gegevens in onze administratie en ontvangt u een bevestiging van uw machtiging.

Download machtigingsformulier (PDF)

- +
Contact

Hulp nodig?

Heeft u een vraag over uw aanmelding? Bel GRATIS 0800-0301. Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur. 

  • Liever chatten? Geen probleem. We zitten er klaar voor. Chat starten.

    Er is even geen chatmedewerker beschikbaar. Probeer het zo nog eens.

  • Heeft u een servicevraag, bel dan direct met 0900 – 0601 op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur. 

Feedback?

Vertel ons wat u van onze website vindt.

Geef uw mening