Slimme meter

Heeft u een slimme meter? Dan hoeft u niets te doen. Wij lezen uw meterstanden op afstand uit. Als u klant bij ons bent of wordt en u heeft of krijgt een slimme meter, dan ontvangt u van ons elke 2 maanden een overzicht met verbruik en indicatieve kosten (VKO). Let op, de getoonde kosten zijn indicatief.

 

Wanneer kan ik mijn eerste VKO verwachten?

Uw eerste VKO ontvangt u maximaal 4 maanden nadat u een slimme meter heeft gekregen of nadat u klant bij ons bent geworden. Er moet namelijk eerst een volledige periode van 2 maanden voorbij zijn waarover uw verbruik is gemeten.

Waarom staan er streepjes bij mijn verbruik?

Wij kunnen uw verbruik alleen vergelijken met een periode ervoor als u toen ook een slimme meter had. Dus pas na 1 jaar kunt u uw verbruik vergelijken met een voorgaande periode.

Afmelden voor het VKO

Als u het VKO niet meer elke 2 maanden wil ontvangen, kunt u zich hieronder afmelden. U ontvangt dit overzicht dan nog alleen bij uw jaarafrekening. Uw afmelding wordt periodiek verwerkt in onze administratie, dus het kan zijn dat u nog een VKO ontvangt.

Ja, ik meld me af voor het VKO:

 

Neem hiervoor contact met de klantenservice

 

Contact & Feedback

Hulp nodig?

Heeft u een vraag over uw aanmelding? Bel GRATIS 0800-0301. Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur. 

  • Liever chatten? Geen probleem. We zitten er klaar voor. Chat starten.

    Er is even geen chatmedewerker beschikbaar. Probeer het zo nog eens.

  • Heeft u een servicevraag, bel dan direct met 0900 – 0601 op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur. 

Feedback?

Vertel ons wat u van onze website vindt.

Geef uw mening